0 1 0 0 0 14.09.2005Cena czy jakość?Cała prawda o preferencjach zakupowych Polaków – czym kierują się konsumenci wybierając określone produkty? Z jakich kanałów sprzedaży korzystają? Czy chętnie biorą udział w programach lojalnościowych? Czytaj więcej w Raporcie Acxiom Polska.
0 1 0 0 0 14.09.2005Getin Bank i DougFaberFamily podpisały umowę współpracyGetin Bank i DougFaberFamily (DFF) podpisały umowę o świadczeniu usług reklamowych. DFF będzie odpowiedzialna za wprowadzenie marki Getin Bank na rynek. Umowa kończy wielostopniowy proces selekcji agencji prowadzony przez dział marketingu banku.
0 1 0 0 0 14.09.2005„Kupuj z Torbą” w Carrefour Bemowo17 września w godzinach 11.00 – 15.00 na terenie Carrefour Bemowo odbędzie się happening „Kupuj z Torbą” - część akcji „Sprzątanie świata” organizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Celem akcji jest budowanie świadomości ekologicznej mieszkańców Warszawy oraz zachęcenie ich do zakupów z własną ekologiczna torbą wielorazowego użytku, alternatywy dla powszechnie dostępnych „foliówek”.
0 1 0 0 0 14.09.2005Wyprawka dla czworaczkówFirma Danlind producent hipoalergicznego i ekologicznego proszku do prania JELP Soft 2w1, przygotowała specjalny program sponsorski dla czworaczków i pięcioraczków.
0 1 0 0 0 14.09.2005Wakacyjny konkurs dla konsumentów piwa Gingers rozstrzygnięty13 września 2005 r. w Browarze Belgia odbyło się uroczyste wręczenie głównych nagród w wakacyjnym konkursie piwa Gingers. Zwyciężczynią sms-owych zmagań i zarazem szczęśliwą posiadaczką samochodu marki Volkswagen New Beetle została pani Dominika Owczarczyk ze Zgierza. Dwie dwuosobowe wycieczki do Tajlandii wygrały: pani Rozalia Bąba ze Świdnicy i pani Beata Bielska z Łagiewnik.
0 1 0 0 0 14.09.2005Nowa siedziba Entertainment GroupEntertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, zmienia siedzibę. Od września biuro agencji mieści się w budynku przy ulicy Głogowskiej 16 w Warszawie. Zmienione zostają także numery telefonów stacjonarnych i faksów.
0 1 0 0 0 14.09.2005Bergson w SelekcjiZakończyła się ósma edycja Selekcji. Jedna z najtrudniejszych i najbardziej wytrzymałościowych gier terenowych zaprezentowana zostanie 25 września 2005 roku w programie drugim Telewizji Polskiej. Uczestników ubrała i wyposażyła firma Bergson.
0 1 0 0 0 14.09.2005Euro RSCG Warsaw współautorem kampanii społecznej „Pasy bezpieczeństwa”15 września br. rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Ostatni Wyskok”, organizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w ramach której Euro RSCG Warsaw, przy współpracy z ROM i agencją reklamową Lapam z Izraela przygotowały kampanię reklamową. Za działania PR i pozyskanie wsparcia dla kampanii wśród niezależnych instytucji odpowiedzialna jest agencja Sensors PR.
0 1 0 0 0 14.09.200510 tysięcy nagród na 10-lecie Kucharka19 września 2005 rusza Wielka Promocja Smaku marki KUCHAREK. Potrwa do 27 października.
0 1 0 0 0 14.09.2005Continental nowym klientem SigmyAgencja Sigma International (Poland) rozpoczyna działania PR dla firmy Continental AG w ramach kluczowego programu komunikacji korporacyjnej „On the Road To Championship” („Na drodze do mistrzostwa”).