Najbardziej opiniotwórcze media w kwietniu – nadal prowadzi prasa (IMM) - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media w kwietniu – nadal prowadzi prasa (IMM)
  • 0
  • 3
20.05.2014

Najbardziej opiniotwórcze media w kwietniu – nadal prowadzi prasa (IMM)

„Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita” i „Wprost” były najczęściej cytowanymi mediami w kwietniu 2014 r. – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły „Dziennik Gazeta Prawna” oraz RMF FM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54927 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2014