Motive promuje soki Tymbark
  • 0
  • 1
13.10.2010

Motive promuje soki Tymbark

Agencja reklamowa Motive zajęła się kompleksowym przygotowaniem akcji promującej soki i napoje Tymbark. Loteria pod hasłem „Owocowe Lotto” objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco na terenie całego kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2010

Infovide-Matrix zmienia strategię i wprowadza nową identyfikację wizualną

Firma doradcza Infovide-Matrix wprowadza nową identyfikację wizualną oraz hasło „Focus on Customer Value” – koncentracja na wartości dla klienta. Zmiana jest związana z wprowadzeniem nowej strategii firmy na lata 2010-2013 oraz nowej obietnicy marki Infovide-Matrix. W projekcie tworzenia obietnicy marki i nowej identyfikacji wizualnej firmę wspierały m.in. Stratosfera, Dragon Rouge i Ipsos.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2010

Kampania promocyjna Sandomierza dobiega końca

Kampania promocyjna Sandomierza rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia. Miasto reklamowało swoje walory turystyczne m.in. na 260 billboardach w siedmiu miastach w Polsce, na popularnych portalach internetowych oraz poprzez programy sponsorowane w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych. Głównym celem kampanii była budowa wizerunku marki Sandomierz (zgodnie z przyjętą strategią promocji miasta) oraz promocja atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych tego miejsca.