Mobilna promocja A.pl
  • 0
  • 1
23.07.2009

Mobilna promocja A.pl

Kierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

Jak zmierzyć emocje internautów?

Czy możliwe jest zmierzenie emocji, jakie towarzyszą internautom w surfowaniu po sieci? Takiego wyzwania podjął się profesor Janusz Hołyst z Politechniki Warszawskiej wraz z ekspertami firmy Gemius i zespołem międzynarodowych naukowców. Zrozumienie procesu powstawania emocji oraz stworzenie algorytmu do automatycznego ich wykrywania może mieć przełomowe znaczenie dla osób zajmujących się budowaniem marki produktów i kształtowaniem pozytywnego wizerunku firm. Wykrywanie emocjonalnych konfliktów może okazać się niezwykle ciekawe dla dziennikarzy poszukujących kontrowersyjnych tematów. Zaś wiedza na temat tego, jak przewidzieć i załagodzić skutki wybuchów paniki w społecznościach internetowych może być nieoceniona dla lepszego i skuteczniejszego zarządzania ryzykiem.

22 lipca 2009