Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnych
  • 0
  • 0
19.05.2017

Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnych

FAST (Future Adaptive Specialist Team) to specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Zespół ten został wyodrębniony w ramach Mindshare Polska. Takie jednostki działają już w strukturach domu mediowego na świecie.

Wyodrębniona komórka zajmie się doradztwem strategicznym, planowaniem mediów online oraz realizacją projektów specjalnych z wykorzystaniem kanałów SEM, paid social, display oraz wideo w modelu programmatic. Będzie także prowadzić działania z zakresu performance marketingu i reklamy natywnej.

Zakres kompetencji specjalistów pionu FAST obejmuje 6 obszarów:

  • programmatic,
  • SEM,
  • paid social,
  • performance,
  • native advertising,
  • asset optimization (SEO).

Specjaliści zespołu przy planowaniu i zakupie mediów adaptatywnych współpracują z zespołami obsługi klienta, a także z GroupM. Grupa zapewnia zaplecze technologiczne, produkty adaptatywne oraz wsparcie zespołów wyspecjalizowanych w optymalizacji poszczególnych działań.

Wyodrębnienie pionu FAST jest naszą odpowiedzią na zachodzące w mediach na całym świecie zmiany, których nieodłączną częścią jest stale rosnąca rola mediów adaptatywnych. Ich obsługa wymaga specjalistycznej wiedzy zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Dlatego głównym zadaniem zespołu FAST jest wsparcie klientów Mindshare w bardziej efektywnym zarządzaniu działaniami w tzw. adaptive layer, czyli obszarze mediów, w których zmiany można przeprowadzić w każdej chwili, dostosowując je do bieżących wydarzeń, potrzeb czy zachowań konsumentów – mówi Anna Nowak, partner, invention w Mindshare Polska.

Zarządzanie pionem w Polsce powierzono Radosławowi Kopczyńskiemu. Dołączył on do zespołu Mindshare Polska z początkiem stycznia, obejmując stanowisko dyrektora FAST. Podlega bezpośrednio Annie Nowak (partner, invention).

Przed dołączeniem do zespołu Mindshare był związany ze spółkami z GroupM. W domu mediowym MEC odpowiadał za obszar programmatic, SEM i SEO, pełnił funkcję programmatic & biddable media deputy directora, którą ostatnio łączył z rolą programmatic lead w regionie CEE.

Wcześniej w ramach struktury GroupM nadzorował obszar działań SEM i SEO dla klientów domów mediowych MEC i Maxus. W karierze zawodowej zajmował się także wsparciem strategicznym zespołów, szkoleniami z zakresu SEM i nadzorem nad projektami SEO.

Ma blisko 10-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji złożonych projektów online dla klientów branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej oraz FMCG.

19 maja 2017

Reklama
Reklama