H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)
  • 1
  • 0
19.05.2017

H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)

Marka odzieżowa H&M organizuje festiwal muzyczny „Dworzec”. Podczas trzech czerwcowych weekendów wystąpią m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.

Koncerty odbędą się na terenie dawnego Dworca Głównego przy ul. Towarowej 3, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu.

Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce, nim zacznie się jego rewitalizacja. Sąsiedztwo ukochanego przez warszawiaków Nocnego Marketu tylko podkreśla wyjątkowość tego miejsca – mówi Łukasz Szczybelski, creative partner agencji Cut The Mustard, która zajmuje się organizacją wydarzenia.

Koncepcja festiwalu jest spójna z miejscem. W trakcie sześciu dni koncertów artyści występujący na scenie zabiorą fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości.

Festiwal promuje wideo z udziałem artystów, utrzymane w konwencji podróży pociągiem i zrealizowane w stylistyce popularnych GIF-ów. Nawiązuje też do świątecznego spotu marki H&M wyreżyserowanego przez Wesa Andersona, w którym wystąpił Adrien Brody. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.

Marka współpracuje przy tym projekcie z Cut The Mustard i Brave, które zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Brave zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem artystów, realizacją i koordynacją cyklu eventów.

***
O innych niekonwencjonalnych wydarzeniach promocyjnych, które H&M organizował w ostatnich latach w Warszawie, czytaj w wiadomościach:

  • 2

19 maja 2017

Reklama
Reklama