Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta - Marketing przy Kawie
Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta
  • 0
  • 1
3.02.2009

Futuryzuj swoją firmę. Strategia biznesu w dobie e-klienta

Wygrywanie w przyszłości będzie oznaczało pozwolenie e-klientom na zmianę Twojej firmy z zewnątrz. Nauczysz się, jak uniknąć sześciu strategicznych pułapek, które mogą uniemożliwić Ci odniesienie sukcesu w Internecie, dowiesz się dlaczego e-handel jest fałszywym celem oraz dlaczego potęgą Internetu są ludzie a nie technologia. Przeczytasz serię "otwierających oczy" przypadków, które dokładnie pokazują czego potrzeba aby pójść z klientami w kierunku, w którym oni idą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lutego 2009

1 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2009

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?