Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA obiera kierunek na CSR
  • 0
  • 1
7.02.2007

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA obiera kierunek na CSR

W pierwszych dniach lutego w Zurychu odbyła się dziewiąta Konferencja Prezesów Europejskich Oddziałów IAA. 25 menedżerów o ugruntowanej pozycji na rynkach marketingowych w swoich krajach rozmawiało o przyszłości IAA. Spotkanie miało na celu nakreślenie strategii rozwoju Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2007