McCann Erickson stworzył "Instrukcje" karty Maestro
  • 0
  • 1
17.01.2008

McCann Erickson stworzył „Instrukcje” karty Maestro

Ruszyła kampania „Instrukcje” przygotowana przez agencje McCann Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard. Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2008

Defibrylator grał dla Orkiestry

XVI finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Kielcach odbył się pod znakiem pokazów z ratowania życia, które zorganizowali członkowie Grupy Ratownictwa Fraktal, przy współudziale firmy Physio-Control. Przez cały dzień mieszkańcy miasta mogli nauczyć się obsługi defibrylatora Lifepak AED oraz jak prawidłowo udzielać pierwszej pomocy. Podczas akcji zbierano również podpisy na rzecz wprowadzenia w Kielcach programu powszechnego dostępu do defibrylacji.