Masterprint XL dla Reserved
  • 0
  • 1
10.04.2006

Masterprint XL dla Reserved

Masterprint XL uczestniczy w nowej kampanii reklamowej Reserved, która rozpoczęła się w kwietniu. Działania promocyjne, prowadzone niezwykle intensywnie od początku tego miesiąca, skupiają się na wzmacnianiu wizerunku Reserved jako marki niepowtarzalnej, eleganckiej, estetycznej, stworzonej z myślą o kobiecie nowoczesnej, modnej i pełnej klasy. Intensyfikacji przekazu służy także udział dwojga znanych modeli: Angie Schmidt (ulubienicy Chanel i Diora) i Ruana Swanepoela (modela z RPA, który jest jednym z największych odkryć nowojorskich agencji).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2006

Visa wyłącznym partnerem FIFA

Organizacja Visa International i Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) ogłosiły dziś zawarcie przełomowego porozumienia, na podstawie którego Visa uzyska tytuł „Partnera FIFA” wraz z ogólnoświatowymi prawami związanymi z całą gamą organizowanych przez Federację imprez, w tym również mistrzostwami świata w piłce nożnej mężczyzn i kobiet. Nowy sojusz oznacza, że wiodący system płatniczy świata - Visa nawiązuje współpracę z organizacją nadzorującą czołową dyscyplinę sportową świata, co bez wątpienia przyniesie korzyści miłośnikom futbolu na całym globie.