Marketing rekomendacji w kampanii Tetra Pak „Karton zamiast konserwantów” - Marketing przy Kawie
Marketing rekomendacji w kampanii Tetra Pak „Karton zamiast konserwantów”
  • 0
  • 1
8.03.2012

Marketing rekomendacji w kampanii Tetra Pak „Karton zamiast konserwantów”

Tetra Pak, wspólnie z agencją Streetcom Polska, przygotował kampanię rekomendacji w ramach kontynuacji akcji „Karton zamiast konserwantów”. Celem kampanii jest informowanie konsumentów o zaletach opakowań kartonowych, które pozwalają bezpiecznie przechowywać produkty spożywcze bez konieczności dodawania szkodliwych konserwantów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 marca 2012