Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
  • 0
  • 1
27.01.2009

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

W książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2009

Radio. Historia i współczesność

W publikacji przedstawiono, w układzie chronologicznym, "wielką radiową rewolucję", która dokonała się w Polsce po 1989 roku. Książka przybliża też najważniejsze regulacje prawne, na których podstawie radio w Polsce może funkcjonować, tworząc jedną z prężnie rozwijających się gałęzi gospodarki - branżę medialną. Jej czytelnik będzie zatem mógł poznać nie tylko dzieje tego medium i zagadnienia współczesnej radiofonii, lecz i zasady rządzące reklamą radiową, wraz z praktycznymi wskazówkami co do pracy w radiu i radiowej agencji reklamowej.