Lipton Ice Tea sięgnął po złoto
  • 0
  • 1
20.07.2009

Lipton Ice Tea sięgnął po złoto

Już po raz drugi Lipton Ice Tea została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. W tym roku marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje Ice Tea”. W roku 2008 marka podbiła rynek nowością Lipton Ice Tea White, za którą otrzymała srebrny laur i tytuł „Odkrycie roku 2008”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2009

Polska na pierwszym miejscu w Europie

Polska znalazła się na samym szczycie rankingu przeprowadzonego przez Komisję Europejską, która zmonitorowała zainteresowanie akcją „HELP – Dla życia bez tytoniu” w całej Europie. Jak się okazało, Kampania ta cieszy się ogromnym poparciem wśród Polaków, którzy szukają porad jak skutecznie walczyć z nałogiem. Odnotowano rekordową - ponad 9 milionową liczbę odsłon strony www.help-eu.com przez pierwszy miesiąc jej funkcjonowania.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2009

Crunchips zachęca do szukania wirtualnej imprezy w serwisie Fotka.pl

Agencja interaktywna Next przygotowała dla marki Crunchips, należącej
do firmy Lorenz Snack-World, wakacyjny konkurs. Co tydzień na interaktywnej mapie Polski, w specjalnej sekcji serwisu społecznościowego Fotka.pl (www.fotka.pl/crunchips), ukrywana jest wirtualna impreza. Zadaniem internautów biorących udział w zabawie jest odgadnięcie, w którym mieście odbywa się impreza Crunchips. Uczestnicy mogą w tym celu wytypować trzy miejsca. Jeśli wśród ich propozycji znajduje się również prawidłowa odpowiedź zdobywają punkty, w konkursie nazywane chipsami. Dla ułatwienia można skorzystać z jednej podpowiedzi.