0 1 0 0 0 31.07.20095tka dla Porozumienia Dzieci Pod OchronąAgencja 5tka PR & Marketing Szeptany wesprze komunikacyjnie kampanię społeczną "Bicie jest głupie" Porozumienia Dzieci pod Ochroną.
0 1 0 0 0 31.07.2009Zmiany w ofercie OpenMedia GroupOpenMedia Group wprowadza do swojej oferty usługi związane z realizacją szkoleń i konferencji online, a także innych transmisji online obrazu i dźwięku w Internecie.
0 1 0 0 0 31.07.2009Bluetooth Marketing w ofercie agencji HigherAgencja reklamowa Higher umieściła na stałe w swojej ofercie nową formę kontaktu z klientem – Bluetooth Marketing.
0 1 0 0 0 31.07.2009Konferencja „Nowe trendy i strategie – marketing proekologiczny i ambush marketing”SK&S we współpracy ze stowarzyszeniem Global Advertising Lawyers Alliance oraz Harvard Business Review Polska zaprasza do udziału w konferencji poświęconej zagadnieniom marketingu proekologicznego oraz ambush marketingu w związku z imprezami sportowymi.
0 1 0 0 0 31.07.2009Grupa TP wybiera Euro RSCG SensorsGrupa TP wybrała Euro RSCG Sensors do stałej obsługi public relations marki Orange oraz jako jedną z trzech agencji dedykowanych do realizacji projektów dla Telekomunikacji Polskiej SA.
0 1 0 0 0 31.07.2009„Does Poznan really know how?”, czyli promocja miast i regionów na Poznań PRWe wtorek 4 sierpnia o godzinie 18 w SPOT. przy ulicy Dolna Wilda 87, w Poznaniu odbędzie się kolejne spotkanie Poznań PR. Tym razem zaproszeni goście – Borys Fromberg (Biuro Promocji Miasta Poznania), Szymon Sikorski (PR Regionów), Sebastian Bykowski (Press-Service Monitoring mediów) oraz uczestnicy spotkania porozmawiają na temat sposobów promowania miast i regionów oraz o samej potrzebie tego typu działań.
0 1 0 0 0 31.07.2009„Rozbij czekoladowy bank” – nowa promocja WedlaNowa promocja Wedla „ Rozbij czekoladowy bank” daje konsumentom szansę wygrania 100 000 zł lub jednej ze stu nagród po 1 000 zł.
0 1 0 0 0 31.07.2009Velvet odświeża markę AromaW połowie lipca, pod hasłem ‘Rozkosznie delikatny’, rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Aroma.
0 1 0 0 0 31.07.2009Koniec wojny o pilota?M, Shields, Report: Consumers Substituting Online TV for Cable, MediaWeek, 29.07.2009