ISC - Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery Shopping
  • 0
  • 1
17.08.2007

ISC – Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery Shopping

W dniach od 19 marca do 4 kwietnia 2007 roku firma International Service Check, specjalizująca się w badaniach typu Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), sporządziła ankietę mierzącą jakość obsługi oferowaną w europejskich sklepach samoobsługowych. Celem było pokazanie, że kluczem do sukcesu nie jest tylko zapewnienie pełnych półek towarów najwyższej jakości i okazyjnych cen, ale również porządek na sklepie oraz fachowa obsługa ze strony sprzedawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2007