„Kurczak na ostro” – nowe reality show z gwiazdami w Tele5 - Marketing przy Kawie
„Kurczak na ostro” – nowe reality show z gwiazdami w Tele5
  • 0
  • 1
8.03.2011

„Kurczak na ostro” – nowe reality show z gwiazdami w Tele5

27 marca to dzień premiery nowego programu rozrywkowego wyprodukowanego przez Endemol. Jest on połączeniem konwencji reality show i talk-show bez prowadzącego. W każdym odcinku przed kamerami spotkają się dwie znane osoby: gwiazdy show-biznesu, politycy, sportowcy… Zaskoczenie polega na tym, że rozmówcy, choć są rozpoznawalni dla większej części widzów, nie znają się nawzajem. W ten sposób popularny polityk siada przy stole z gwiazdą pop, o której istnieniu dotąd nie słyszał.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2011