Kot młodego boga w kampanii Prudentiala ostrzega przed rakiem, udarem i zawałem - Marketing przy Kawie
Kot młodego boga w kampanii Prudentiala ostrzega przed rakiem, udarem i zawałem
Advertisement
  • 1
  • 0
3.07.2017

Kot młodego boga w kampanii Prudentiala ostrzega przed rakiem, udarem i zawałem

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Prudentiala „Młodzi bogowie”. Reklama, której głównym bohaterem jest kot, ma zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

legatus@autograf.pl

8 lat temu

Nie szanuję reklamodawcy, który próbuje mnie straszyć. Zapamiętam to sobie i nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.

30 czerwca 2017