Konsument najważniejszym punktem odniesienia dla marketingu i komunikacji
  • 0
  • 1
10.12.2007

Konsument najważniejszym punktem odniesienia dla marketingu i komunikacji

Dom mediowy ZenithOptimedia jest organizatorem 2nd Warsaw ROI Conference „Consumer oriented marketing & communications”. Głównym tematem konferencji, która odbyła się 7 grudnia br. w hotelu Hyatt Regency Warsaw, był konsument jako najważniejszy punkt odniesienia dla marketingu i komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2007

Marki Tyskie i Żubr po raz kolejny docenione i nagrodzone

W opublikowanym właśnie przez dziennik „Rzeczpospolita” corocznym raporcie „Marki polskie. Ranking najcenniejszych polskich marek” marki Kompanii Piwowarskiej uplasowały się bardzo wysoko i odnotowały wyraźny wzrost wartości. Tyskie (10. pozycja w rankingu) znalazła się jako jedyna z kategorii FMCG w pierwszej dziesiątce rankingu, natomiast wartość Żubra, względem roku poprzedniego, wzrosła aż o 99% z 240,5 do 479,3 mln złotych.