0 1 0 0 0 12.12.2007Zmiany w Spółce WarsSpółkę Wars czekają zmiany. Nowe wnętrza wagonów, nowe menu, nowe stroje pracowników, zmiana zastawy stołowej, czy w końcu nowy logotyp to tylko niektóre elementy wieloetapowego rebrandingu 60.cio letniej już firmy.
0 1 0 0 0 12.12.2007Interia.pl udostępnia narzędzie do samodzielnego projektowania stron internetowychInteria.pl, we współpracy z firmą SWsoft, udostępniła użytkownikom aplikację Sitebuilder - jeden z najbardziej zaawansowanych kreatorów stron internetowych w Polsce. Służy ona do samodzielnego tworzenia profesjonalnych i rozbudowanych stron WWW bez znajomości języków programowania.
0 1 0 0 0 12.12.2007Adwertajzing dla DuracellNa zlecenie Procter and Gamble CEEMEA agencja Adwertajzing zrealizowała kampanię „F1” dla marki Duracell obejmującą spot reklamowy oraz pakiet materiałów BTL.
0 1 0 0 0 12.12.2007MM Communications ponownie z Pekao SAMM Communications wygrała przetarg, ogłoszony przez Pekao SA, na organizację Wielkiej Gali Integracji – uroczystości z okazji fuzji Banku Pekao SA z częścią Banku BPH SA.
0 1 0 0 0 12.12.2007Wybieramy słowa kluczowe (E-Commerce Times)A. Bailes, Getting SEO-Savvy: Five Tips for Choosing Keywords, "E-Commerce Times", 10.12.2007Nawet najładniejsza strona internetowa nie zostanie doceniona, jeśli... nikt jej nie znajdzie. Zatem nie do przecenienia jest znalezienie odpowiednich słów kluczowych pozwalających trafić na naszą WWW zainteresowanym konsumentom.
0 1 0 0 0 12.12.2007Sponsoring kultury i sztuki w praktyce"Sponsoring kultury i sztuki w praktyce" to nowa i zarazem pierwsza na polskim rynku publikacja, która w sposób praktyczny ujmuje zagadnienia związane ze sponsoringiem kultury i sztuki w Polsce. Już w grudniu będzie można ją znaleźć na półkach księgarskich.
0 1 0 0 0 12.12.2007Agito.pl w czołówce Gazel Biznesu 2007W tegorocznej edycji ogólnopolskiego rankingu Gazele Biznesu, sklep internetowy Agito.pl uplasował się na 16. pozycji spośród niemal 4 tysięcy wyróżnionych firm.
0 1 0 0 0 12.12.2007Tyskie i Żubr po raz kolejny docenione i nagrodzoneW opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" corocznym raporcie "Marki polskie. Ranking najcenniejszych polskich marek" marki Kompanii Piwowarskiej uplasowały się bardzo wysoko i odnotowały wyraźny wzrost wartości. Tyskie (10. pozycja w rankingu) znalazła się jako jedyna z kategorii FMCG w pierwszej dziesiątce rankingu, natomiast wartość Żubra, względem roku poprzedniego, wzrosła aż o 99% z 240,5 do 479,3 mln złotych.
0 1 0 0 0 12.12.2007Venti zaprasza dzieci do TreflandiiAgencja interaktywna Venti pod adresem www.treflandia.pl stworzyła internetową krainę gier i zabaw dla dzieci. Serwis, zaprojektowany w duchu Web 2.0, stanowi centrum rozrywki online dla najmłodszych użytkowników Sieci.
0 1 0 0 0 12.12.2007Pomysł na sprzedaż (Catalog Success)J. Keenan, Design to Sell, "Catalog Success", 4.12.2007Zastanawiając się nad projektem strony internetowej mającej (efektywnie) służyć do sprzedaży naszych produktów, pamiętajmy przynajmniej o kilku najważniejszych zasadach dotyczących jej przydatności dla klienta.