Konsumenci wiedzą coraz więcej o sprzedaży bezpośredniej – badanie Instytutu Homo Homini dla PSSB
  • 0
  • 1
15.05.2014

Konsumenci wiedzą coraz więcej o sprzedaży bezpośredniej – badanie Instytutu Homo Homini dla PSSB

Rośnie świadomość konsumentów dotycząca systemu sprzedaży bezpośredniej. Liderem skojarzeń spontanicznych w rankingu firm działających w tej branży niezmiennie pozostaje Avon (39%). Na kolejnych miejscach wymieniane są marki Zepter (14%), Amway (13%) i Oriflame (10%). To wyniki badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2014

14 maja 2014