Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki Tyskie w Internecie
  • 0
  • 0
25.09.2018

Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki Tyskie w Internecie

Przetarg Kompanii Piwowarskiej dotyczył kompleksowej obsługi komunikacji marki Tyskie w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem działań w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja Gong (Group One). W ramach rozpoczętej we wrześniu współpracy odpowiada m.in. za wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej marki – „Przejdźmy na ty”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 września 2018

24 września 2018