Klienci Vero Moda w bazie Acxiom Polska
  • 0
  • 1
6.03.2007

Klienci Vero Moda w bazie Acxiom Polska

Firmy uruchomiły wspólny program pozyskania informacji o klientach sklepów Vero Moda. Zebrane dane pomogą marce lepiej poznać swoich nabywców oraz wzbogacą zasoby Acxiom. Chcąc uzyskać użyteczną marketingowo wiedzę o swoich klientach oraz nawiązać z nimi bliższe relacje firma Bestseller Retail Poland (właściciel marki Vero Moda) postanowiła zapytać samych zainteresowanych o ich preferencje zakupowe, ulubione marki oraz styl życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Tydzień reklamowy z observer.pl

Portal observer.pl dokonał przeglądu mijającego tygodnia pod kątem pojawiających się kreacji reklamowych. Nie był to czas obfitujący w nowe projekty, choć pojawiły się sygnały zwiastujące ożywienie. Obserwujemy to przede wszystkim w sektorze finansowym, gdzie banki, przed świętami Wielkanocnymi, oferują przede wszystkim kredyty i pożyczki gotówkowe. Przykładami są: GE Money Bank ze swoim Kredytem Gotówkowym, Lukas Bank promujący "Pożyczki Gotówkowe akcją na Święta Taniej Gotówki!" i Getin Bank z Prostą Pożyczką. Z tego grona wyłamał się największy bankowy detalista – PKO BP, który wystartował z intensywną kampanią Lokaty Żywiołowe Oszczędzanie.