„Wieloklejki” i podwodny świat Danonków
  • 0
  • 1
6.03.2007

„Wieloklejki” i podwodny świat Danonków

1 marca w ramach nowej kampanii promocyjnej Danonków do rąk dzieci trafią atrakcyjne „wieloklejki”. Przetarg na kreację po raz kolejny wygrała agencja Max Arpp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Tydzień reklamowy z observer.pl

Portal observer.pl dokonał przeglądu mijającego tygodnia pod kątem pojawiających się kreacji reklamowych. Nie był to czas obfitujący w nowe projekty, choć pojawiły się sygnały zwiastujące ożywienie. Obserwujemy to przede wszystkim w sektorze finansowym, gdzie banki, przed świętami Wielkanocnymi, oferują przede wszystkim kredyty i pożyczki gotówkowe. Przykładami są: GE Money Bank ze swoim Kredytem Gotówkowym, Lukas Bank promujący "Pożyczki Gotówkowe akcją na Święta Taniej Gotówki!" i Getin Bank z Prostą Pożyczką. Z tego grona wyłamał się największy bankowy detalista – PKO BP, który wystartował z intensywną kampanią Lokaty Żywiołowe Oszczędzanie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Boiron i Aurora Communication - PR dla homeopatii

Agencja Aurora Communication, należąca do grupy Pegasus, podpisała umowę na dalszą współpracę z BOIRON - światowym liderem w homeopatii. W ramach współpracy Agencja prowadzi dla Klienta pełen zakres działań public relations: PR produktowy, korporacyjny oraz media relations. Aurora Communication będzie pracować nad dalszym zwiększeniem rozpoznawalności leków Boiron oraz budową pozytywnego wizerunku homeopatii, jako metody terapeutycznej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

„Cream” docenił kampanię Coca-Cola Light zrealizowaną przez Starcom i Next

W najnowszym wydaniu kwartalnika „Cream Magazine”, jednego z najbardziej prestiżowych na świecie tytułów zajmujących się promowaniem kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, zaprezentowana została kampania marki Coca – Cola Light, zrealizowana przez dom mediowy Starcom i Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest. Projekt, jako jedyny przykład z polskiego rynku, znalazł się wśród 36 najciekawszych zdaniem „Cream Magazine” akcji reklamowych na świecie.