Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” odpowiedzią na problem społeczny - Marketing przy Kawie
Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” odpowiedzią na problem społeczny
  • 0
  • 1
26.09.2007

Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” odpowiedzią na problem społeczny

„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana i najdłużej trwająca polska kampania społeczna, która właśnie ma swoją kolejną, już piątą odsłonę. W roli głównej występuje mleko, a towarzyszą mu znani polscy siatkarze – Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka i Sebastian Świderski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2007