Jak zwiększyć skuteczność e-mail marketingu z systemem Marketing Automation?
  • 0
  • 2
13.02.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak zwiększyć skuteczność e-mail marketingu z systemem Marketing Automation?

Przesyłanie klientom dopasowanych, indywidualnych ofert we właściwym czasie to klucz do skutecznego marketingu. Właśnie dlatego oferty e-mail z systemu Marketing Automation SALESmanago (demo systemu www.salesmanago.pl) są średnio 10 razy skuteczniejsze od tych wysyłanych w klasycznym e-mail marketingu. Dlatego system SALESmanago wybrało m.in. biuro podróży Rainbow Tours.

Bezpłatne seminarium na temat Marketing Automation poprowadzą: Grzegorz Błażewicz – CEO Benhauer oraz Konrad Pawlus – CTO firmy Benhauer tworzącej oprogramowanie do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 polskich firm.

Gdzie się spotykamy:

  • Wrocław, 22 lutego 2012 r., godz. 15.00, Wyższa Szkoła Handlowa
  • Poznań, 23 lutego 2012 r., godzina 10.00, Wyższa Szkoła Nauk HiD

Aby zapisać się na seminarium, wystarczy wypełnić formularz na stronie: www.salesmanago.pl/info/seminar.htm

Co to jest Marketing Automation
Systemy Marketing Automation w inteligentny sposób rozwijają koncepcje systemu do e-mail marketingu oraz systemów CRM.

Podstawowe założenia koncepcji Marketing Automation:

  • Klienci nie wchodzą w interakcje z firmą jedynie przez e-mail (oprócz tego jest strona WWW, SEO, SEM, social media, działania handlowców) – gromadzenie tej wiedzy umożliwia tworzenie prawdziwych profili potencjalnych klientów
  • Kluczowe jest to, co dzieje się po przesłaniu e-maila – czyli: kiedy klient rzeczywiście zaczyna interesować się naszą ofertą i wchodzi na stronę w poszukiwaniu większej ilości informacji

Jakie podstawowe funkcje realizuje system Marketing Automation:

  • Identyfikacja i rozpoznawanie osób odwiedzających stronę WWW
  • Monitoring zachowania klientów na stronie internetowej i segmentacja
  • Automatyczne i dopasowane do segmentów akcje marketingowe

Reguły segmentacji i automatyzacji użytkownik systemu SALESmanago tworzy samodzielnie w systemie. Informacja o źródłach odwiedzin (historia odwiedzin) jest zawsze związana z konkretnym klientem/kontaktem w systemie. Marketing Automation dostarcza 100% informacji sprzedażowej.

Dzięki temu firmy korzystające z Marketing Automation:

  • Pozyskują więcej potencjalnych klientów
  • Prowadzą marketing i sprzedaż skuteczniej i taniej

Porównanie Marketing Automation vs e-mail marketing:

Jak wygląda identyfikacja klienta na stronie WWW w systemie SALESmanago:

Artykuł promocyjny

  • 2

13 lutego 2012