- 0
- 2
Jak zwiększyć skuteczność e-mail marketingu z systemem Marketing Automation?
Przesyłanie klientom dopasowanych, indywidualnych ofert we właściwym czasie to klucz do skutecznego marketingu. Właśnie dlatego oferty e-mail z systemu Marketing Automation SALESmanago (demo systemu www.salesmanago.pl) są średnio 10 razy skuteczniejsze od tych wysyłanych w klasycznym e-mail marketingu. Dlatego system SALESmanago wybrało m.in. biuro podróży Rainbow Tours.
Bezpłatne seminarium na temat Marketing Automation poprowadzą: Grzegorz Błażewicz – CEO Benhauer oraz Konrad Pawlus – CTO firmy Benhauer tworzącej oprogramowanie do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 polskich firm.
Gdzie się spotykamy:
- Wrocław, 22 lutego 2012 r., godz. 15.00, Wyższa Szkoła Handlowa
- Poznań, 23 lutego 2012 r., godzina 10.00, Wyższa Szkoła Nauk HiD
Aby zapisać się na seminarium, wystarczy wypełnić formularz na stronie: www.salesmanago.pl/info/seminar.htm
Co to jest Marketing Automation
Systemy Marketing Automation w inteligentny sposób rozwijają koncepcje systemu do e-mail marketingu oraz systemów CRM.
Podstawowe założenia koncepcji Marketing Automation:
- Klienci nie wchodzą w interakcje z firmą jedynie przez e-mail (oprócz tego jest strona WWW, SEO, SEM, social media, działania handlowców) – gromadzenie tej wiedzy umożliwia tworzenie prawdziwych profili potencjalnych klientów
- Kluczowe jest to, co dzieje się po przesłaniu e-maila – czyli: kiedy klient rzeczywiście zaczyna interesować się naszą ofertą i wchodzi na stronę w poszukiwaniu większej ilości informacji
Jakie podstawowe funkcje realizuje system Marketing Automation:
- Identyfikacja i rozpoznawanie osób odwiedzających stronę WWW
- Monitoring zachowania klientów na stronie internetowej i segmentacja
- Automatyczne i dopasowane do segmentów akcje marketingowe
Reguły segmentacji i automatyzacji użytkownik systemu SALESmanago tworzy samodzielnie w systemie. Informacja o źródłach odwiedzin (historia odwiedzin) jest zawsze związana z konkretnym klientem/kontaktem w systemie. Marketing Automation dostarcza 100% informacji sprzedażowej.
Dzięki temu firmy korzystające z Marketing Automation:
- Pozyskują więcej potencjalnych klientów
- Prowadzą marketing i sprzedaż skuteczniej i taniej
Porównanie Marketing Automation vs e-mail marketing: Jak wygląda identyfikacja klienta na stronie WWW w systemie SALESmanago: Artykuł promocyjny
- 2