Jacy są fani e-sportu? Raport firmy Nielsen Esports
  • 0
  • 10
25.10.2017

Jacy są fani e-sportu? Raport firmy Nielsen Esports

W jaki sposób ludzie stają się fanami e-sportu? Jak często angażują się w tę kategorię? Jakie media konsumują i jak postrzegają sport tradycyjny? Jakie jest ich nastawienie względem sponsoringu i udziału marek w e-sporcie? Na te m.in. pytania odpowiada raport „The Esports Playbook: maximizing your investment through understanding the fans” firmy Nielsen Esport. Opracował go portal Esport Go.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2017

24 października 2017