In-Store Media w sieci Carrefour w Polsce
  • 0
  • 1
19.04.2011

In-Store Media w sieci Carrefour w Polsce

Znana w Europie firma In-Store Media, specjalizująca się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w punktach sprzedaży, otworzyła oddział w Polsce. Jest to dla niej szósty co do wielkości rynek – po Hiszpanii, Argentynie, Meksyku, Portugalii i Chile. Wejście na rynek polski jest związane z podpisaniem z siecią Carrefour umowy o zarządzanie przestrzenią reklamową w ponad dwustu punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2011

Nagrody konkursu Media Trendy 2011

Podczas uroczystej gali 18 kwietnia ogłoszono laureatów konkursu Media Trendy 2011, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Przyznano 19 nagród i 30 wyróżnień. Nagrody specjalne trafiły do Zygmunta Solorza-Żaka jako Człowieka Mediów oraz do portalu Facebook uznanego za Medium Roku. Grand Prix Media Trendów w Innowacji w Planowaniu Mediów 2011 przyznano domowi mediowemu Starcom za projekt „Milka. Razem dla Tatr”.