II Konferencja Market Segmentation – narzędzia, metody i strategie efektywnego wdrożenia segmentacji
  • 0
  • 1
15.08.2011

II Konferencja Market Segmentation – narzędzia, metody i strategie efektywnego wdrożenia segmentacji

22 i 23 września br. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Market Segmentation. Sukces pierwszej edycji potwierdził, że nadeszła era personalizacji każdego komunikatu przekazywanego klientowi. Liczba uczestników była dowodem na to, że każda firma poszukuje właściwych kryteriów podziału rynku oraz nowych narzędzi i metod dotarcia do niewykorzystanych nisz rynkowych. Podczas tegorocznej konferencji można będzie poznać wszystkie aspekty wdrożenia segmentacji oraz efektywne narzędzia wspierające ten proces.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54598 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011