Hortex podpisał list intencyjny z Unilever Rosja
  • 0
  • 1
25.01.2011

Hortex podpisał list intencyjny z Unilever Rosja

Hortex i Unilever Rosja podpisały list intencyjny w sprawie zakupu przez Hortex marki Jest Idea oraz rozpoczęcia współpracy dystrybucyjnej w wybranych rejonach Rosji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Akademia Bezpieczeństwa Osram – kompleksowa kampania

Firma Osram Polska rozpoczęła tej jesieni kampanię pod nazwą Akademia Bezpieczeństwa Osram. Jej celem jest podkreślenie, iż w związku z nie najlepszym stanem dróg i niewystarczającym oświetleniem ulicznym w Polsce dobrej jakości oświetlenie zarówno samochodów, jak i pieszych ma duży wpływ na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego. Kampania obejmuje wiele działań marketingowych, w tym utworzenie strony internetowej, spotkania edukacyjne oraz radiową i internetową kampanię reklamową.