Headlines z siecią Porter Novelli
  • 0
  • 1
16.01.2006

Headlines z siecią Porter Novelli

Porter Novelli, jedna z największych światowych sieci agencji PR, 9 stycznia 2006 roku rozpoczęła współpracę z agencją Headlines. Porter Novelli przez rok prowadziła rozmowy z kilkoma największymi agencjami na polskim rynku, ostatecznie wybierając na swojego partnera firmę założoną przez Joannę Pruszyńską-Witkowską. Od początku roku Headlines odpowiada za obsługę klientów Porter Novelli w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Eurinpro wybiera On Board PR

On Board PR nawiązała współpracę z firmą Eurinpro – międzynarodowym dostawcą rozwiązań logistyczno-magazynowych poza Polską działającym m.in. w Japonii, USA, Niemczech, Francji. Współpraca dotyczy realizacji działań PR związanych z komunikacją korporacyjną Eurinpro oraz obsługą medialną nowych inwestycji realizowanych przez firmę. Wśród pierwszych projektów obsługiwanych przez On Board PR znalazła się m.in. pierwsza polska inwestycja Eurinpro w nowoutworzonej strefie przemysłowo – inwestycyjnej na terenie Grodziska Mazowieckiego i budowa magazynu o docelowej powierzchni 30 000 metrów kwadratowych dla GEFCO – członka grupy PSA Peugeot Citroen.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Peppermint i TUI mają apetyt na słońce

Pod hasłem „Masz apetyt na słońce?” rozpoczęła się ogólnopolska kampania TUI, promująca ofertę na lato 2006 r. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty wakacyjnej TUI oraz kształtowanie wizerunku TUI jako solidnego touroperatora dostarczającego produkt wysokiej jakości za dobrą cenę. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint, od ponad roku współpracująca z TUI Poland w zakresie kompleksowej obsługi marki TUI.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2006

Ulubione media polskich internautów

Stacja TVN, radio RMF FM, dziennik Gazeta Wyborcza oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów – wynika z trzeciej fali badania „Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów” zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem mediów przez internautów. Respondenci pytani byli o wykorzystanie mediów w sposób tradycyjny, jak też poprzez internet.