0 1 11.04.2007Hard & Smart pracuje dla Banków Spółdzielczychprzetargi TweetPrzetarg na kampanię reklamową Banków Spółdzielczych wygrała agencja Hard&Smart.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.04.2007Kompletne porównanie operatorów VoIPSerwis eTelefonia.pl udostępnił swoim użytkownikom nowe funkcje pozwalające na dokładne porównanie ofert operatorów VoIP.
0 1 0 0 0 11.04.2007Prosto Public Relations podpisało umowę z Nobo BaremNobo Bar, jeden z popularniejszych lounge barów stolicy rozpoczął współpracę z Prosto Public Relations. Głównym zadaniem agencji jest odświeżenie marki Nobo i wyróżnienie lokalu na rynku warszawskim.
0 1 0 0 0 11.04.2007Soundimage - nowy polski bank muzyki i efektów dźwiękowychNa polskim rynku pojawił się nowy bank muzyki użytkowej i efektów specjalnych stworzony przez firmę Soundimage. Setki plików dźwiękowych, przeznaczonych do wykorzystania w produkcjach multimedialnych i reklamowych, dostępnych jest w systemie sprzedaży on-line.
0 1 0 0 0 11.04.2007Pierwszy Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ONZOd 23 do 29 kwietnia 2007 roku po raz kolejny odbędzie się Światowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, organizowany pod auspicjami ONZ. Jednym z podmiotów aktywnie działających w czasie Tygodnia Bezpieczeństwa będzie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (PBD).