0 1 28.09.2007Grupa Eskadra w nowym biurzefirmy TweetOd 1.października 2007 warszawski oddział Grupy Eskadra będzie mieścić się na ulicy Racławickiej 118.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.09.2007Loteria pomysłem na promocję VegetyVegeta rozpoczyna swoją najnowszą kampanię promocyjną. Od września do grudnia br. konsumenci będą mogli wziąć udział w loterii z cennymi nagrodami.
0 1 0 0 0 28.09.2007Jesienna kampania telewizyjna Żywiec ZdrójOd 1 października 2007 roku rusza kampania telewizyjna Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Będzie się ona toczyć pod hasłem „Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Zwycięzca smaku - wybrany przez Konsumentów”.
0 1 0 0 0 28.09.2007Telefon z króliczkiemL. Bell, Playboy goes mobile, "DMNews", 27.09.2007Gratka dla miłośników "Playboya"! No, może nie dla miłośników, lecz sympatyków - część zawartości magazynu (bez "nagich" zdjęć) oferowana jest na stronie dostępnej przez telefony komórkowe.
0 1 0 0 0 28.09.2007Nowa edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów "Liczy się temat"Rozpoczęła się druga edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowanego przez Canal+ Cyfrowy w ramach programu MediaStarter. Uczniowie z całej Polski do końca października 2007 r. mogą zgłaszać swoje reportaże prasowe, filmowe lub audycje o tematyce społecznej. Celem konkursu jest silniejsze uwrażliwienie nastolatków na rolę i wpływ mediów na społeczeństwo oraz ćwiczenie warsztatu dziennikarskiego.