Grupa Aviva rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki
  • 0
  • 1
9.03.2012

Grupa Aviva rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki

W przetargu uczestniczyły cztery agencje. Grupa Aviva rozpocznie współpracę z Opus B. Agencja będzie odtąd obsługiwać budżety reklamowe wszystkich spółek Avivy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 marca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2012

Nielsen: analiza korzyści ze stosowania reklam społecznościowych na Facebooku

Ostatnio Facebook mocniej promuje istniejące już od pewnego czasu reklamy społecznościowe (social ads), których emisja uwzględnia połączenia pomiędzy znajomymi w serwisie. Czy jednak rzeczywiście ich stosowanie jest korzystniejsze niż tradycyjna reklama internetowa? By się o tym przekonać, firma Nielsen przeanalizowała rezultaty 79 kampanii reklamowych przeprowadzonych na Facebooku w drugiej połowie ubiegłego roku.