Rola tabletu w amerykańskiej rodzinie: towarzysz zabawy, nauczyciel i niańka
  • 0
  • 1
9.03.2012

Rola tabletu w amerykańskiej rodzinie: towarzysz zabawy, nauczyciel i niańka

W czwartym kwartale 2011 roku tabletu używało 7 na 10 amerykańskich dzieci do 12. roku życia w rodzinach posiadających tablety – wynika z sondażu przeprowadzonego przez firmę Nielsen. Jest to dziewięcioprocentowy wzrost w porównaniu z trzecim kwartałem 2011 roku. Dzieci wykorzystywały tablety do zabawy, nauki i komunikacji zarówno w domu, jak i w podróży czy miejscach publicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2012

Nielsen: analiza korzyści ze stosowania reklam społecznościowych na Facebooku

Ostatnio Facebook mocniej promuje istniejące już od pewnego czasu reklamy społecznościowe (social ads), których emisja uwzględnia połączenia pomiędzy znajomymi w serwisie. Czy jednak rzeczywiście ich stosowanie jest korzystniejsze niż tradycyjna reklama internetowa? By się o tym przekonać, firma Nielsen przeanalizowała rezultaty 79 kampanii reklamowych przeprowadzonych na Facebooku w drugiej połowie ubiegłego roku.