Grey Group nie przystąpi do przetargu dla Tyskiego
  • 0
  • 1
22.05.2014

Grey Group nie przystąpi do przetargu dla Tyskiego

Grey Group w porozumieniu z dyrektorem marki Tyskie podjęła decyzję o nieprzystąpieniu do rozpoczynającego się przetargu na obsługę tej marki. W ramach dotychczasowej współpracy agencja pracowała dla Tyskiego przy trzech dużych projektach.

Grey Group przygotowała i wyprodukowała dwie kampanie. Pierwszą z nich były działania pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie”, w których po raz pierwszy przedstawiono dwa warianty piwa: Gronie oraz Klasyczne.

Druga kampania została stworzona z okazji obchodów czterechsetlecia marki. W związku z rocznicą powstały spoty telewizyjne i internetowe informujące o jubileuszu. Agencja była twórcą strategii oraz kreacji kampanii.

Trzecią, a zarazem ostatnią aktywnością dla tej marki było wykreowanie idei kampanii „Prosta taktyka na mecz”. Grey Group przygotowała koncept, jednak nie realizowała tej kampanii.

22 maja 2014

Reklama
Reklama