Great Open House dla Microsoft
  • 0
  • 1
5.12.2005

Great Open House dla Microsoft

Komputery Media Center to temat przewodni akcji „Mystery Shopper”, prowadzonej przez agencję Great Open House dla firmy Microsoft.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2005

Wirtualna perełka NESCAFÉ

Jak poczuć klimat wyjątkowej chwili przyrządzania kubka ulubionej kawy nie odchodząc od komputera? Wystarczy odwiedzić Kuchnię NESCAFÉ www.nescafe.pl/kuchnia – najnowsze przedsięwzięcie Zentropy Partners zrealizowane dla Nestlé Polska – odpowiada Malwina Żurek, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu – Kuchnia NESCAFÉ to wirtualny przedsmak codziennego rytuału delektowania się aromatyczną, niepowtarzalną kawą NESCAFÉ. Zapraszamy internautę do zabawy, wciągamy go w interakcję, nakłaniamy do aktywności.

2 grudnia 2005