Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence
  • 0
  • 1
29.04.2005

Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence

W 9-letniej historii konkursu twórczości reklamowej Kreatura organizowanego przez VFP Communications, wydawcę tygodnika „Media & Marketing Polska”, po raz pierwszy Grand Prix przyznano za kampanię internetową. W sumie przyznano 12 nagród. Główna nagroda trafiła do agencji Artegence za pracę wykonaną dla Mobile Entertainment Europe dla serwisu www.bombadoo.com pt. „Zając postrach lasu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2005

Jak zarabia się w sieci?

Dnia 28 kwietnia br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. „Jak zarabia się w sieci? - czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA”. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty najnowszych badań sektora e-handlu w Polsce „E-commerce 2005. Ocena i prognozy”, zrealizowanych we współpracy z Money.pl.