Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa
  • 0
  • 1
11.12.2008

Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa

5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację „Sensodyne Plaża”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2008