0 1 0 0 0 6.01.2009Kingston Technology z Ciszewski Public RelationsCiszewski Public Relations, w wyniku przetargu rozpisanego jesienią 2008 r., została nową agencją obsługującą w Polsce firmę Kingston Technology. Od 1 stycznia 2009 obsługą klienta zajmuje się dział Nowych Technologii w CPR, prowadzony przez Artura Bednarza.
0 1 0 0 0 6.01.2009Kids’Lab w nowej formie organizacyjnejOd grudnia 2008 Instytut Kreatywnej Edukacji Kids'Lab stał się częścią grupy Laboratorium Komunikacji Sp. Z o.o.
0 1 0 0 0 6.01.2009180° Public Relations na Ukrainie5 stycznia br zainaugurowała działalność 180° Public Relations w Kijowie. Agencja będzie działać w ramach struktur grupy Leo Burnett Kiev, analogicznie jak polski oddział 180° Public Relations, który funkcjonuje w grupie Leo Burnett Warszawa. Obie agencje PR są przedstawicielami międzynarodowej sieci Public Relations MSL Worldwide/JKL.
0 1 0 0 0 6.01.2009Temperatura powietrza a czas oglądania TVStyczeń to czas finalizowania budżetów i kampanii. Konsumenci po świątecznych zakupach nie są skorzy do wydatków. Firmy rezygnują z kampanii konsumenckich.
0 1 0 0 0 6.01.2009Polycom rozpoczął współpracę z agencją PRPolycom, Inc. ogłasza, że agencja Comm Start będzie partnerem firmy w zakresie działań PR w Polsce.
0 1 0 0 0 6.01.2009G+J współpracuje z ARBOnetworkGrupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
0 1 0 0 0 6.01.2009Kalendarz Pirelli 2009 na aukcji WOŚPPo raz kolejny firma Pirelli przekazała jeden egzemplarz Kalendarza Pirelli 2009 na aukcję na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To jedyna okazja, by jednocześnie stać się posiadaczem prestiżowego kalendarza i przekazać pieniądze na szczytny cel, zakup sprzętu do wczesnego wykrywania chorób nowotworowych u dzieci.
0 1 0 0 0 6.01.2009TBWA dla marki MüllerTBWA wygrała przetarg na obsługę budżetu ATL marki Müller, producenta przetworów mlecznych.
0 1 0 0 0 6.01.2009Cały rok z kalendarzem InDreamsPod koniec 2008 roku firma InDreams, organizator wyjazdów incentive, wprowadziła nową noworoczną tradycję. Zgodnie z nią, co roku InDreams przygotowywać będzie kalendarz dla swoich klientów.
0 1 0 0 0 6.01.2009Marka Harnaś przedłuża współpracę sponsorską z Widzewem ŁódźMarka Harnaś z portfela Carlsberg Polska, pozostanie sponsorem Klubu Sportowego Widzew Łódź co najmniej do 2013 roku, na mocy przedłużonej na okres pięciu lat umowy sponsorskiej. Marka Harnaś jest sponsorem Widzewa już od 2006 roku.