GoodFellows dla Lego
  • 0
  • 1
26.10.2006

GoodFellows dla Lego

Agencja GoodFellows wspiera markę Lego przy wprowadzaniu na polski rynek zabawki nowej generacji – wielofunkcyjnego, programowalnego robota o nazwie MINDSTORMS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54594 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Portal Slubnytarg.pl w nowej szacie graficznej

Slubnytarg.pl to nowoczesna witryna internetowa, która w profesjonalny sposób pomaga młodym parom w organizacji najważniejszego dnia w ich życiu. Zmiana szaty graficznej portalu to kolejny krok w udoskonalaniu oferty. Jesteśmy pierwszym internetowym portalem weselnym, który skupia się przede wszystkim na parze młodej. Oprócz wszechobecnych katalogów firm przygotowaliśmy nasz serwis specjalnie z myślą o młodej parze. Chcielibyśmy towarzyszyć jej niemal od dnia zaręczyn i pomagać w ślubnych przygotowaniach. A po ślubie pomóc cieszyć się nowożeńcom i ich przyjaciołom ze wspólnych przeżyć – mówi manager IT firmy E-financial.pl – Arkadiusz Pernal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

W 66% polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych są niedożywieni uczniowie, którzy znikąd nie otrzymują pomocy

Według wyników badania, które przeprowadzono wśród matek oraz dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów, w jednej szkole średnio jest 18 uczniów, którzy potrzebują dożywiania, a nie są objęci żadnym systemem pomocy. Brak dostępu do posiłków występuje czterokrotnie częściej w szkołach wiejskich niż w miejskich. W co trzeciej szkole w Polsce uczniowie nie mają dostępu do obiadów szkolnych. Wyniki te pochodzą z najnowszego badania, które przeprowadził MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Danone i Banków Żywności w ramach programu Podziel się Posiłkiem.