0 1 7.08.2010Fresh Brand Design dla Genesisfirmy TweetFresh Brand Design odpowiada za stworzenie i wdrożenie nowego wizerunku marki w 2010 roku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.08.2010Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiegoZ początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiego pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania ma na celu promocję regionu jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów: turystycznych, kulturalnych, kulinarnych. Ma to odzwierciedlenie w komunikacie kampanii.
0 1 0 0 0 7.08.2010Classen i RuckZuck z Imago PRDo grona klientów agencji Imago Public Relations dołączyły Classen, producent podłóg, drzwi i materiałów wykończeniowych oraz RuckZuck – dystrybutor produktów marki Classen w Europie Środkowej i Wschodniej. Agencja skoordynuje działania komunikacyjne obu firm w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 7.08.2010Kampania reklamowa Comedy CentralW połowie sierpnia br. rozpocznie się kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska, promująca 3 nowości programowe: seriale komediowe „Dwóch i pół”, „Californication 3” oraz „Sposób użycia 3”.
0 1 0 0 0 7.08.2010MPG wygrywa w przetargu FagorMastercookDom mediowy MPG zwyciężył w regionalnym przetargu na obsługę mediową FagorMastercook, znanego producenta sprzętu AGD w Polsce.