Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA - Marketing przy Kawie
Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA
  • 0
  • 0
17.01.2018

Ferrero przejmuje marki słodyczy Nestlé w USA

16 stycznia Grupa Ferrero wraz ze spółkami powiązanymi ogłosiła zawarcie ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia amerykańskiej części Nestlé związanej z produkcją słodyczy. Cena transakcji wyniesie 2,8 mld dol. W 2016 r. obroty tej części Nestlé w Stanach Zjednoczonych wyniosły około 900 mln dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 stycznia 2018

16 stycznia 2018

  • 0
  • 4
  • 0
16.01.2018

Gessler okopana, Urbański wypłynął, tańczące gwiazdy spadły, telewizje na plusie. Raport „Lokomotywy reklamowe”

W 2017 r. w rankingu „Lokomotywy reklamowe” mocno zamieszał Hubert Urbański z powracającym formatem „Milionerzy”. Wyprzedziła go tylko wieloletnia liderka zestawienia – Magda Gessler. Jej „Kuchenne rewolucje” zarobiły blisko 200 mln zł. MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat gwiazd, na których stacje telewizyjne zarabiają najwięcej pieniędzy z reklam.