0 0 0 0 0 15.01.2018Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji PRPrzygotowanie strategii i realizacja działań PR w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. To czynności, na które przetarg ogłosiło Ministerstwo Cyfryzacji. Budżet wynosi około 650 tys. zł.
0 9 0 0 0 15.01.2018Studenci ASP zaprojektowali kolekcję tekstyliów dla BiedronkiKolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce Bugs & Hugs. Te produkty weszły w skład kolekcji przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami ASP im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W ramach piątej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki” stworzyli oni bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni.
0 1 0 0 0 15.01.2018Anna Lewandowska ambasadorką marki Kinga PienińskaAnna Lewandowska została ambasadorką Kingi Pienińskiej. Współpraca zaplanowana jest długofalowo. Będzie obejmować kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny.
2 1 0 0 0 15.01.2018mBank przekaże 7 mln zł na WOŚPOd listopada 2017 r. obsługą finansową zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz całorocznej działalności fundacji zajmuje się mBank – nowy sponsor finału. Firma zapowiadała, że podwoi wpłaty swoich klientów na konto Orkiestry. 14 stycznia, podczas finału bank poinformował, że przekaże na konto WOŚP 7 mln zł.
3 0 0 0 0 15.01.2018Święta na YouTube. Zestawienie „Ads Leaderboard” za grudzień 2017 r.Grudniowe zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” zostało zdominowane przez reklamy w świątecznym klimacie. Pierwsze miejsce zajęła piosenka Coca-Coli w wykonaniu Cleo. Kolejna pozycja należy do Samsunga. Podium zamyka reklama Allegro.
0 2 0 0 0 15.01.2018Jak marki odpowiadają na komentarze internautów na Facebooku? Analiza IRCenterStandardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta, liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. IRCenter przeanalizował, jak marki odpowiadają na komentarze internautów.
0 0 0 0 0 14.01.2018Nike obniży stawki agencji? Sugeruje to zapowiedź zorganizowania tzw. odwróconej aukcjiNike poprosił obsługujące go agencje o dostarczenie informacji o swoich stawkach. Może to oznaczać, że firma planuje cięcie kosztów. Według dokumentu, do którego dotarł Advertising Age, globalny dział zakupów koncernu chce zaktualizować umowy z agencjami.
1 0 0 0 0 12.01.2018PZU rozpoczęło kampanię „Życie w Twoich rękach”10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Jej celem jest budowa wizerunku ubezpieczyciela jako działającego we wszystkich najważniejszych obszarach życia klientów i towarzyszącego im na wszystkich jego etapach.
1 0 0 0 0 12.01.2018BMW w Polsce promuje samochody z antysmogowymi filtramiW odpowiedzi na problem ze smogiem w Polsce marka BMW rozpoczęła na lokalnym rynku kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza. Hasło działań to „Czysta radość z jazdy”.
1 0 0 0 0 12.01.2018Fundacja Aflofarm z kampanią antynikotynowąFundacja Aflofarm rozpoczęła ogólnopolską kampanię „Nie spal się na starcie”. Głównym celem akcji jest zapobieganie nałogowi nikotynowemu wśród młodzieży.