0 1 27.01.2015Dom mediowy dla Poczty Polskiej wybranyfirmy TweetPoczta Polska wybrała dom mediowy na lata 2015–2016. Obsługą marki zajmie się Starcom.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53929 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
2 2 0 0 0 27.01.2015Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja]Škoda wprowadza na rynek nowy model samochodu. Towarzyszy temu kampania pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia”.
0 1 0 0 0 26.01.2015Przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną pomidorówStowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami ogłosiło przetarg na przygotowanie i wdrożenie trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej pomidorów, skierowanej na rynki Polski i Niemiec. Szacowany budżet programu to 3 mln euro.
0 1 0 0 0 26.01.2015Idris Elba za kierownicą Jaguara w kampanii „Feel XE”Zdobywca Złotego Globu, brytyjski aktor Idris Elba pokona drogę z Londynu do Berlina Jaguarem XE. W cztery dni przemierzy cztery kraje. To kolejna odsłona kampanii „Feel XE”.
0 1 0 0 0 26.01.2015Starcom przejmuje od Maxusa obsługę Lindt & Sprüngli PolandFirma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został Starcom z grupy Starcom MediaVest.