Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja] - Marketing przy Kawie
Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja]
  • 2
  • 2
27.01.2015

Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja]

Škoda wprowadza na rynek nowy model samochodu. Towarzyszy temu kampania pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 stycznia 2015