"Dobry czas" w ofercie sieci Ad-Vice
  • 0
  • 1
20.10.2008

„Dobry czas” w ofercie sieci Ad-Vice

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wprowadziła do swojej oferty nowy wariant emisji reklam. "Dobry czas" to propozycja będąca odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rynku planowaniem kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem pory emisji. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2008

Seminarium "Mierzenie efektywności reklamy internetowej"

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.