Directpharmakéia - rozwiązanie dla farmacji - Marketing przy Kawie
Directpharmakéia - rozwiązanie dla farmacji
  • 0
  • 1
19.05.2005

Directpharmakéia – rozwiązanie dla farmacji

CTM Teleperformance Polska i Press Room studio PR opracowały niekonwencjonalny projekt skierowany do branży farmaceutycznej, zamiast tradycyjnego listu ofertowego zorganizowano akcję DirectPharmakéia w ramach projektu Pogotowie CTM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2005

Podsumowanie wyników kampanii alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!

Wyniki badań podsumowujących drugą edycję kampanii wykazały wysoki poziom jej rozpoznawalności wśród odbiorców i zwiększenie dezaprobaty społecznej dla sprzedaży alkoholu nieletnim. W rezultacie prowadzonych przez samorządy lokalne kontroli punktów sprzedaży, znacząco spadł odsetek sklepów sprzedających alkohol nieletnim. Zdecydowana większość badanych zadeklarowała poparcie dla włączenia się przemysłu piwowarskiego do działań ograniczających dostęp nieletnich do alkoholu.