DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej
  • 0
  • 0
24.05.2018

DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji internetowej, generowanie „kalorycznych” leadów. Zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media. Weryfikacja kampanii online – zagadnienie botów, ad fraudu oraz viewability. To przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2018 r. w czasie Forum IAB.

DIMAQ jako jednolity standard kompetencji służy marketerom i agencjom, pracodawcom i profesjonalistom branży, którzy chcą weryfikować wiedzę w obszarze digital marketingu. To jednocześnie program certyfikacji, który obejmuje doskonalenie wiedzy i umiejętności, do czego cały czas staramy się zachęcać. Organizowany pierwszy raz DIMAQ Day ma służyć nie tylko podnoszeniu kwalifikacji przez profesjonalistów. Ma też inspirować i zapraszać do poznawania obszarów digitalowych przez osoby, dla których to dziedzina jeszcze mało znana – mówi Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska.

Program DIMAQ Day jest zbudowany wokół tematyki kompetencji współczesnego digital marketera, czym nawiązuje do samej certyfikacji DIMAQ. Znalazło się w nim kilkanaście warsztatów. Ich uczestnicy poznają konkretne rozwiązania z dwunastu obszarów digital marketingu, gotowe do zastosowania.

Program został ułożony w trzech ścieżkach tematycznych:

  • Komunikacja – tu będą prezentowane rozwiązania w zakresie strategii, content marketingu, storytellingu i social media,
  • Efektywność – w tym obszarze będą omawiane tematy takie jak programmatic, e-commerce, e-mail marketing i wideo,
  • Inspiracje/wyzwania – w tym bloku znajdą się zagadnienia dotyczące RODO i najnowszych trendów w komunikacji internetowej.

W gronie prelegentów będą profesjonaliści branży, niezależni konsultanci, przedstawiciele takich firm i agencji jak PrezArt, Edipresse Group, PHD Media Direction, ABI Media, Sprzedajemy.pl, Httpool Polska, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Adform, VML.

Wydarzenie służy prezentacji trendów i ciekawych rozwiązań z zakresu komunikacji online. Jest też miejscem spotkania posiadaczy certyfikatu DIMAQ, których w Polsce jest blisko 900. Dla nich wydarzenie jest bezpłatne i daje 10–25 punktów recertyfikacyjnych.

W DIMAQ Day mogą wziąć udział także osoby, które nie mają certyfikatu, ale są zainteresowane podnoszeniem kwalifikacji w obszarze Internetu, a ponadto profesjonaliści branży szukający nowych rozwiązań i inspiracji.

Spotkanie odbędzie się podczas pierwszego dnia Forum IAB (6–7 czerwca, więcej: www.forumiab.pl). Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie www.day.dimaq.pl.

24 maja 2018

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

Ojcowie w kampanii na Dzień Matki wzywają do zakończenia „Epoki klatkowej”

Z okazji Dnia Matki mężczyźni z całego kraju zaangażowali się w kampanię „Ojcowie dla matek” organizacji Compassion in World Farming (CIWF). Celem akcji jest przypomnienie, w jak okrutny sposób hodowane są świnie – matki. 26 maja dwudziestu sześciu ojców, w tym Maciej Orłoś, pozuje z sercem, które jest jednocześnie ryjkiem świni i symbolem cierpienia, jakiego doświadczają te zwierzęta.