Demo dla Platinum Motor Oil - Marketing przy Kawie
Demo dla Platinum Motor Oil
  • 0
  • 1
16.11.2007

Demo dla Platinum Motor Oil

W połowie października ruszyła kampania wizerunkowo – promocyjna olejów Platinum, która jest pierwszym etapem we wdrożeniu nowej strategii, repozycjonującej markę Platinum Motor Oil. Autorem kampanii jest Demo Effective Launching, będący również twórcą nowej strategii pozycjonowania olejów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2007

Fotka.pl - jak zarabiać w Web 2.0 (Internet Standard)

M. Grzechowiak, "E-biznes od kuchni: Fotka.pl", "Internet Standard", 29.10.2007

Bardzo szczegółowe studium przypadku Fotki.pl - serwisu Web 2.0 do którego nie tylko nie trzeba dokładać, ale który nawet całkiem nieźle zarabia. Autor omawia wzorzec strony, czyli amerykański HotOrNot.com i historię powstania i samej Fotki. Przedstawia też techniczne podstawy funkcjonowania, model biznesowy, marketing i wyniki finansowe serwisu oraz jego najgroźniejszą konkurencję. 


15 listopada 2007