Deloitte poszerza ofertę o konsulting w zakresie komunikacji korporacyjnej
  • 0
  • 1
9.05.2016

Deloitte poszerza ofertę o konsulting w zakresie komunikacji korporacyjnej

Deloitte Communications to nowa linia usług Deloitte. Obejmuje strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji, z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji oraz wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Na czele zespołu DC stanie Michał Olbrychowski, dawniej dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konferencja Smart B2B Lead Generation – dobre praktyki generowania i zarządzania leadami

13 i 14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja w całości poświęcona tematyce demand generation. Przedstawiciele firm działających w kanale B2B będą mogli wymienić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie zarządzania kampaniami lead generation. Konferencja stanowić ma także źródło inspiracji do dalszych działań.
(Informacja promocyjna)